Zwroty i reklamacje
U nas kupujesz zawsze bez obaw.
Mamy kilkuletnie doświadczenie w pakowaniu przesyłek, z którymi należy obchodzić się w szczególnie ostrożny sposób. Rośliny starannie przygotowywane są do wysyłki, paczki natomiast są pieczołowicie zabezpieczane, aby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Może jednak zaistnieć sytuacja, że zamówienie nie spełnia z jakiś względów Państwa oczekiwań. W przypadku powstania błędów po naszej stronie, staramy się maksymalnie zrekompensować Klientowi naszą pomyłkę. Poniżej lista wskazówek co należy zrobić, abyśmy mogli prawidłowo zareagować w zaistniałej sytuacji:
Reklamacje
Jeśli zakupiony towar ma wady ukryte lub został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy o kontakt mailowy. Prosimy o przesłanie na adres sklep.wiklanski@gmail.com e-maila, w tytule podając „Reklamacja Numer_zamówienia”, w treści natomiast możliwie dokładnie opisując jakie wady ma towar lub podając inne nieprawidłowości, które mogły powstać w procesie realizacji zamówienia. Reklamacje prosimy zgłaszać w terminie 3 dni od otrzymania przesyłki. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem, w szczególności bez uprzedniego kontaktu ze strony Kupującego.
Zwroty
W ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki istnieje możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w nienaruszonym stanie i nie gorszym niż w dniu otrzymania bez podania przyczyny. W tym celu należy poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży, wysyłając do nas oświadczenie (pobierz tutaj) razem z zakupionym towarem.
Po otrzymaniu zwracanych towarów dokonamy zwrotu kosztów na wskazane konto bankowe. Zwracamy pełen koszt towarów. Zwracający ponosi koszty dostawy oraz odesłania zwracanych produktów do nas.